Terembérlés

Hosszas háttérmunkának és a Timebeez csapatának hála elkészült egy terembérlésre is alkalmazható foglaló rendszer, amit először a Napalattinál próbálhattok ki! Innentől kezdve ezen a felületen tudtok foglalni hozzánk egy vagy több időpontot. Aktuális ártáblánk (2024 szeptembertől ezer forint emelés várható) és a választható idősávok itt a bal oldali képen látható, rákattintva nagyobban is megtekinthető.

AZ ONLINE FOGLALÓRENDSZER ISMERTETÉSE

*Ha több időpontot szeretnétek foglalni egyszerre, először regisztráljatok, majd térjetek vissza erre az oldalra, és a naptár jobb felső sarkában nyomjatok a Bejelentkezés gombra! *Rendszeres terembérlési szándék esetén (heti, havi) beszéljünk telefonon!*

Egy darab időpontot tudtok regisztráció nélkül foglalni, de több időpont foglalásához regisztrálnotok kell. A rendszer 4 fajta szolgáltatást különböztet meg, és egy foglaláson belül csak egy fajta szolgáltatást tud kezelni: -Hétköznap délelőtti idősáv -Hétköznap délutáni idősáv – Hétköznap egész nap -Hétvége egész nap. Ha szeretnétek egyszerre lefoglalni mondjuk 2 db hosszúhétvégét (p-sz-v), akkor azt két foglalással tudjátok megtenni: az egyik foglalásban felveszitek a 2 db pénteket, a másik foglalásban pedig a 4 db hétvégi napot. 

Egy db időpont foglalása esetén előre kell fizetni az időpont teljes összegét. Több időpont foglalása esetén csak az első időpontot kell előre fizetni, a többi időpont díját a rendszer automatikusan levonja a megadott számlaszámról. Minden esetben automatikusan küldi a rendszer a számlát és a Házirendet, valamint foglalási emlékeztetőt 24 órával a foglalt időpont előtt.

AZ ONLINE FOGLALÓRENDSZER HASZNÁLATA

Heti nézetre állítva nézzétek a naptárat, úgy látjátok legjobban, hol vannak szabad időpontok. Ha megtaláltátok a nektek megfelelő szabad idősávot, kattintsatok rá, és előjön egy ablak a következő menüpontokkal:

  • Megnevezés. A legfelső ablakba írjátok be a programotok címét, megnevezését. Választhattok, hogy megjelenítődjön a naptárunkban a cím, vagy ne. A leírásban jelezhetitek nekem, hogy van-e bármi külön kérésetek-kérdésetek a foglalással kapcsolatban- ezt légyszi jelöljétek ki, hogy ne látszódjon a naptárban!
  • Időpont színe. Megköszönöm, ha narancssárgára állítjátok.
  • Szolgáltatás. A szolgáltatás kiválasztásánál állítsátok be, hogy melyik idősávra foglaltok. Ha hétköznapi időpontot választottatok, 3 szolgáltatás (idősáv) közül tudtok választani: -Hétköznap délelőtt -Hétköznap délután -Hétköznap egész nap. Ha hétvégi időpontot választottatok, csak a Hétvége egész nap c. szolgáltatás fog megjelenni.
  • Időpont. Ha egy db időpontot foglaltok, itt már nem kell beállítanotok semmit. Ha több időpontot szeretnétek foglalni, akkor be kell jelentkeznetek! Bejelentekzés után az Ismétlődés c. legördülő menüben válasszűtok a Dátumok kiválasztása opciót, és ott az Új dátum ikonra kattintva adjátok hozzá a kívánt dátumokat. Fontos: csak olyan idősávokat tudtok felvenni,amit a Szolgáltatások fülön kiválasztottatok! Tehát ha Hétköznap délutáni idősávot választottatok szolgáltatásnak, csak a hétköznap délután szabad időpontok fognak megjelenni.
  • Foglalás adatai. Ha nem regisztrálva/bejelentkezve viszitek végig ezt a foglalást, itt kell megadni a személyes és számlázási adataitokat. Ha be vagytok jelentkezve, a regisztrációkor megadott adatok lesznek itt az érvényesek.
  • Megjegyzések. Az ide beírt szöveg számunkra NEM lesz látható, csak számodra, ezért kérlek, ha szeretnél valami kérést-kérdés megfogalmazni, az az ELSŐ pontban, a Megnevezésnél írd be, a Leírás szekcióba, és mindenképp jelöld ki, hogy ne jelenjen meg a szöveg a naptárban!
  • Foglalás véglegesítése. Csak akkor engedi véglegesíteni a foglalást a rendszer, ha minden szükséges adatot megadtál. Ha nem aktív ez a gomb, kérünk nézd át, hogy mindent kitöltöttél-e. El kell fogadnod az ÁSZF-ünket, amit a linkre kattintva kérlek olvass el, nem hosszú. Benne találod a lemondási feltételeket is!

A foglalás véglegesítése után a rendszer elvezet a Barion fizetési felületére. FIGYELEM! Ha 15 percen belül nem kerül kifizetésre az (első) időpont díja, akkor a foglalás törlődik! Ha kifizetted az (első) időpont díját, 1 percen belül meg kell érkezzen hozzád a számla, illetve egy automatikus üzenet, amiben fontos információkat kapsz a foglalásodról, és csatolva megkapod a Házirendünket is, amiben pontosan leírjuk, hogyan foglalhatod és hagyhatod el a Teret. Ha elakadnál a foglalási folyamatban, hívj nyugodtan!

*Kérünk, hogy sikeres foglalás után hívj fel minket, vagy küldj egy sms-t, hogy ne kerülje el a figyelmünket!* 

*Rendszeres bérlési szándék esetén (heti, havi) mindenképpen beszéljünk telefonon!

Ezen a számon hívj: Nemes Dorka Anna, +36305205533